Monday, March 1, 2010

tentang kami...

            assalamualaikum..w.b.t...
   Alhamdulillah...akhirnya berjaya jugak saya buat blog ni..(ni pun atas bantuan en.suami..hehe)sebenarnya saya baru nak berjinak jinak dalam dunia blog ni..masih banyak yang harus dipelajari...untuk permulaan ni saya nk kongsikan cerita tentang kami...
                                                                          Zue
          
    Saya seorang isteri,suri rumah&mama kepada si kembar..memang banyak waktu dihabiskan dirumah...kalau cakap pasal kerja rumah ni..memang tak pernah habis..dari pagi sampai ke malam ada je kerja yang nak dibuat..tapi kadang2 kita perlu masa untuk diri kita jugak...dan..alhamdulillah,suami saya memahami tentang itu...
                                                                    Mohd Arif
        
   Seorang suami yang penyayang,memahami&sporting...walaupun dia selalu sibuk dengan kerja..tapi dia cuba jugak luangkan masa dengan saya dan anak2...saya amat menghargai itu...dia suami yang tak cerewet...bak kata orang senang untuk diuruskan...
                                           Husna humaira&Husna huqaira
        
    Si kembar yang menceriakan hidup saya dan suami...anak yang petah bercakap,banyak bertanya,selalu buat saya tersenyum,kadang2 ada jugak buat saya marah...tak dapat saya bayangkan kalau si kembar ni tak ada...mungkin saya tak boleh hidup agaknya...harapan saya mereka jadi anak yang patuh,pandai&berdikari...

    Itu lah cerita tentang kami...3 insan yang amat bermakna dalam hidup saya...sayang mereka sangat2...

No comments:

Post a Comment