Tuesday, March 16, 2010

ole-ole dari sri lanka

Masa en.suami ke sri lanka minggu lepas,sempat la jugak dia belikan ole-ole untuk saya&anak2...walaupun tak banyak...saya happy..untuk saya dia belikan noritake mug set..saya memang suka sangat2sebab kat  sana murah la sikit kalau nak dibandingkan dengan kat sini..

inilah dia mug set tu...

Untuk myra&kyra en.suami belikan baju sepasang sorang...kat sana baju pun murah2 jugak...en.suami cakap kain cotton&kain langsir pun murah2...tapi dia tak pandai nak pilih,sebab tu dia tak beli...huhuhu..frustnyeeee...tp tak ape la..en.suami cakap lain kali dia bawak saya ke sana pulak..agaknye kalau saya yg pergi...memang rambang mata kot!!!hehehe...

baju myra&kyra

satu lagi...teh.en.suami cakap teh memang terkenal kat sri lanka...saya awal2 lagi dah cuba..hehe..memang betu la sedap...

teh

No comments:

Post a Comment