Friday, March 5, 2010

Akhirnya....

akhirnya...myra&kyra berjaya lakukan...lakukan ape??hehe...membuang ape yg patut kat toilet...sebenarnya dah lama saya train sikembar ni ke toilet..alhamdulillah...x lama,sebulan je..diaorang dah boleh buang air(kecik) kat toilet..lepas dah lulus yang tu..nak train "yak" kat toilet pulak...si myra senang sikit...tapi si kyra ni...hurmmm....susah betul...myra 2,3 hari dah lulus "yak" kat toilet...lama jugak la baru si kyra ni nak "yak" kat toilet...sekarang....sikembar ni dh lulus sepenuhnya...bila dah lulus sepenuhnya tu...saya train sikembar ni tido malam tak pakai pampers pulak..dah dekat sebulan saya train diaorang ni...baru 3 kali diaorang tercicir,itu pun masa awal2 hari tu...tak ape la..nama pun baru belajar.so...dimaafkan..hehe..sekarang ni sebelum tido wajib bawak diaorang ke toilet dulu,minum susu sebelum pukul 11 malam,pagi2 pukul 7 mesti kejutkan diaorang..bawak ke toilet..tak susah kejut diaorang ni..kadang tu senyum sendiri saya dibuatnya..mana tak nye..sambil pejam2 mata pun diaorang bagun jugak pergi toilet(saya pimpin la..kalau tak terlanggar dinding pulak nnti)hehe....lepas tu sambung tido balik...sekarang ni boleh dikatakan diorang dh lulus sepenuhnya la...dh tak ade tercicir-cicir lagi...alhamdulillah........

No comments:

Post a Comment