Tuesday, May 11, 2010

operasi mengecat ruang tamu...

lama betul tak update blog ni...weekend lepas,saya bersama en.suami sibuk mengecat ruang tamu...memang dah lama rancang nak cat,cuma en.suami tak ada masa...sekarang dia dah habis part time study..so...banyak la masa weekend dia kat rumah..hehe..
seperti biasa..maroon menjadi pilihan hati..sebab saya memang suka sangat warna tu...en.suami ikut je apa pilihan saya...satu hari jugak la saya&en.suami mengecat...kesian si kembar..satu hari tanpa tv&mainan dia...diaorang memang boring tahap gaban hari tu...hehehe..
saya&en.suami memang suka perabot&hiasan yang simple2 je...tak suka rumah yang terlalu sarat...yang paling penting,kemas...

                                                          sebelum


selepas



sebelum



selepas



sebelum



selepas

2 comments:

  1. sangat cantik..kaler ape ni...???

    ReplyDelete
  2. Tq kak...ni kaler maroon&satu lg tu x tau nk ckp kaler ape...kat lebel cat tu tulis pelangi senja..hehe..

    ReplyDelete